Arasssss Hangi mamayi verdiysem gaz yapti bebeğime aptamil.bebelac.nestle daha birkaç tane daha hepsi gaz yapti bebeğim kakasını yapamiyo bana acil gaz yapmayan mama onerirmisiniz
uykusuzMoMm Arasssss bebelac bızde gaz yapmadı 6 aydr kullanıyorm aptamıl en cok gaz ve kabız yapan mama her bebegın bunyesı farklı baskasına gaz yapmayan sıze yapar tek tek denemenız lazm doktorunuza sormanız lazm 💕
Humeyrakusum Arasssss hipp de gaz yapmıyor diyorlar, bi deneyin isterseniz. Kendim tecrübe etmedim ama yakınlarım öyle söyledi. Yeni doğduğu zaman bir kaç kez vermiştim hipp , gaz problemi gözlemlemedim
GiybetReis Arasssss mamanın içine yarım çay kaşığı zeytinyağı koymayı denediniz mi? Bize doktorumuz tavsiye etmişti. Bi danışın isterseniz. Bizimki de gazlı bi bebek . Aptamil kullanıyoruz ama biogaia ve zeytinyağı takviyesiyle birlikte.
Smyecem Arasssss ben doğduğundan beri mama ile beslemek durumunda kaldım ve hipp veriyorum sindirimi kolay gaz problemi yaşamadık. Arada mama değişikliği yaptım(sma-aptamil-evolvia-goldan goat) hepsi kabızlık+gaz yaptı.
qwrt1245 Arasssss hipp organic combiotic. Yenidoğan ünitesinde kalırken doktorumuz bagırsakları düzenleyen probiyotik var içinde dedi. Gazı oluyordu ama sıkıntı yaratacak kadar değildi
Imren3232 Arasssss evolvia kullanıyorum doğduğundan beri hiç bi sıkıntı yasamadik gunluk kaka yapıyor gazında rahat çıkarıyor