arzuu-52 Bebekleriniz ilk olarak ne dedi ve kaç aylıkken söyledi😌 Benim bebeğim 5.5 aylık ve hergün yanında anne baba dede diyorum ama en çok anne tabi 😁
Berenkooommm arzuu-52 doğduğundan beri anne diyor şu 1 aydırda baba diyor emme diyor arada abla dede diyor bide mam diyor ay çok komiğime gidiyor derken ya 😁 8 aylığız