ZeynepBade evet çok sinir olmuştum 50 kere de gorme hakkı olsa birini bile vermek istemezdim yeni doğurmuşum kucağıma almadan kuveze koymuşlar ben gördüm bu sefer de sen gör dememi bekliyor . Hatta esimleyken çok kalabalık sadece bir kişi alalım şimdi diğeri akşam girsin dediler eşime dedim ben gireyim tabiki dedi ve akşam da yine ben girdim. Gerçekten çok kızmıştım kayinvalideme, ben turkiyeye geldim doğurmak için esim de ben arayınca gelecekti yanimda olacaktı, eşim ve ben polonya da onun ailesi yunanistanda yaşıyor, kaynanam başladı son hafta bizde görmek istiyoruz diye, ama uçaktan korkuyor eşime sen uçakla gel, burdan hepberaber arabayla turkiyeye gidelim dedi duygu sömürüsü de yaptı yok bebeğimizi biz görmeyelim mı falan. En zor anımda eşim yanimda olamadı 2.gün aksam geldiler , 10 gün kaldılar ama bebek 16.gün cıktı göremeden gittiler