2 yasında kızım var. 1 ay oldu memeyi bırakalı ama uyumayı bilmiyor hala. Asla sallatmıyor asla pışlatmıyor bunları anlarsa bagırmaya baslıyor. Sabah 7 de uyanıyor.Gündüz uykusu zaten bitti gece de uyutamıyorum. Bikaç kez dizimde kendı uyudu. Bikaç kez mama sandalyesınde uyuyakaldı. Bir haftadır babası arabada dolaştırarak uyutuyo. Sabah 7 akşam 10 nasıl dayanıyo imkansız değil mi? Gece hiç kalkmıyor tek olumlu yanım bu. 2 yaş sendromuna mı denk geldık anlamadım uykuya bu kadar direnme bana mı tepki? Memeden ani kestim ona mı sitem. Yolum kalmadı. Duş da aldırdım uyku rutini de oluşturdum yok. Çingene salıncagında bile cocuk yatmaz mı. Gün içinde havuza sokuyorum parka götürüyorum yok. İşe gidiyorum o uyumadan yatamıyorum mecbur arabayla uyuyor , simdide ona alışacak. 2 yasından önce hiçbir sorunumuz yoktu😢😢😢