melisaninannesi Hanımlar tatilde kullanacağım. Bronzlaşmak istemiyorum. Ayrıca cildim çok hassas hemen kırkımızı oluyorum. Önerilerinizi bekliyorum.
Babybloom 50 faktör bir kremi 2saatte bir yenileyerek sürerseniz bronzlaşmazsınıs. Bronzluk zaten deri hasarı demek. Ben çocuklara aldığımı kullanıyorum. Geçen sene trukid kullanmıştım bu sene sebamed alacağım.