Selam hanımlar 3 ay 11 günlük oğlum 1. Ay kontrolünde kilosu az diye mama başlattı doktor.bebeğim sürekli emmek istiyordu doğduğundan beri süt bikirikmiyordu memede . Başladık günde 3-4 kere vermeye . 2 ay 18 günlükken yine gittik kontrole 5 kilo çıktı doktor mamaya devam dedi neyse devam ettim ama azalattık mamayı günde ikiye düşürdüm gözlemliyordum bebeğim doyuyordu bence neyse son bi kaç gündür mamayı teke düşürdüm ama çişli bez sayısı 4-5 ama böyle tamm tamm çok dolu değil kakasınıda hergün yapardı iki güne çıktı sizce sütüm yetmiyor mu yetersiz mi besleniyor aslında huysuzzluğuda yok aç olsa sesi çıkar dimi arada kaldım mamayı artırsam mı tekrar bilemedim