ikizleriim Dün gece chicco aldık ama aklım besafe te kaldı. Besafe in adac puanı daha iyi fakat 360 dönmüyor. Chicco da adac testinden geçmiş ve 360 dönüyor. İptal edip besafe alsak mı, 360 dönme çok büyük rahatlık ama kararsız kaldım yaa 🤯sizce?
Mom070 ikizleriim ikisi de adac testinden geçmişse bence 360 döneni almanız güzel olmuş. Ama bana kalırsa dönüp dönmemesi çokta problem değil. Kullanınca anlayacaksınız.
Giizz ikizleriim 360 derece dönebileni kullanmayacaksınız ki. Adaç testinden geçmiş olmasına ve isofixli olmasına dikkat edin gerisi boş
kutgun ikizleriim ancak şöyle bişey var bende geçen ay aldım ikizlere arka koltuk tamamen kapandı hiçbir şekilde oturmanıza yer yok yani demek istediğim 360 dönmesi işinize pek yaramıyor hangisinin emniyet kilitleri fazla ise onu alın bence 😊
ikizleriim kutgun bebeği arabaya bindirip indirirkenki kolaylığı beni çelişkiye düşürdü açıkçası siz hangisini kullanıyorsunuz
kutgun ikizleriim ben e bebek markasını aldım ama dediğiniz gibi bebeği indirirken veya bindiriken boğuşuyorum 😅
ikizleriim Mom070 Giizz aaa 360 özelliği kullanılmıyor mu ben de o şekilde daha rahat olur diye düşündüğüm için Chicco yu aldım
RuzgarMommys Ya bende merak ediyorum 360 derece dönmüyor ama besafe olan testlerden geçmiş bunu mu seçmeli Yoksa illa 360 dönen mi ? Almam lazim artik 10 aylık oldu cocuk haftaya yazliga gideriz arabaya binmek işkence oluyor
ikizleriim RuzgarMommys ayyyynı durumdayım ya 360 döneni aldım ama kullanılmıyo zaten diyorlar besafe ile değiştiricem galiba ben😅
RuzgarMommys ikizleriim haha değiştir bence de hem senin 2taneymis ikisini bide döndüremezsin zaten 😁 Esin beynimi yedi dönmese nolur dönmese nolur dye
Keskeuyusamm Şu araba koltuğu ne illet bir şeymiş ya balla bir türlü karar veremiyorum herke başka bir şey diyor bir türlü alamadık
morjaguar ikizleriim 360 dönmesi nasıl önemli olmuyor ya ben de onu merak ediyorum, bence önemli ya da benim hiç arabada durmayan çocuğum olduğu için benim için önemli:)
Bernayben ikizleriim besafe izi turn modeli 360 derece dönebiliyor. Adac testi ve isofix olması lazım. Biz de 360 derece dönen britax römer dualfix almaya karar verdik. Onun da adac puanı iyi, fiyatı da daha uygun geldi bize.