Bu sabah kızımın kakasında kan gördüm beynimden vurulmuşa döndüm. Bebeğim 8 aylık son günlerde çok huzursuzdu çünkü son aldığımız sleepy bez yara yaptı poposuna. Ama bu güne kadar hiç şikayetimiz olmadı bezden olduğunu düşünmedik ta ki bu sabaha kadar. Altını hemen değiştirmene rağmen geçmedi. Doktor tavsiyesi krem kullanıyorum geçiyor geçince bırakıp sudocreme devam ediyorum yine yara oluyor. Bezden olduğuna kanaat getirdim çünkü artık kalitesi gözle görülür seviyede düştü. yeni bez arıyorum önerilerinizi bekliyorum güzel anneler.