Gloria1 Hocam yeniden merhaba, diger dersleri okuldan alirken sizin dersinizi onlune aliyorlar o zaman. Uzaktan bebisin uyku saatlerine ayarlamistim ne güzel gidiyordu böyle uzuldum, bakicimiz var ama 1 bucuk aydir gelmiyordu. 2 ay beraberlerdi oncesinde yarin gidecegim okula cikista ilceye ugrayip bir sorayim olmadi. Ben ogretmenlerde boyle olduguna denk gelmemistim hic sormadan basladim 2.donem koy okulu. 3 gun 1 e kadar idare ettik ama hayirlisi olsun bakalim. Tesekkur ederim yeniden , saglicakla kalin 🙋🏻♀️