Kızım 2,5 yaşında şimdiki aklım olsa 1 yaşındayken 2. Çocuğu yapardım çünkü büyüdükçe kendilerine arkadaş arıyorlar evet zorlanırdım ama belki 1,2 sene sonrası daha kolay olurdu eminim şimdi bile gözüm kesmiyor. Büyüdükçe rahatlarsın 2. Çocuğa cesaretim azalır demişlerdi doğruymuş eğer ikisinede yetecek yapıya sahipseniz hem psikolojik hem fiziki açıdan hiç düşünmeden yapın derim. Çevremde aralarında 1,5 2 yaş olan çocuklar var arkadaşa ihtiyaç duymuyorlar beraber oynayıp eğleniyorlar ilerisi içinde böyle olacaktır benim ablamla aramda 5,5 yaş var ben 18 yaşıma gelene kadar iyi anlaşamazdık yaş farkı ne kadar az olursa o kadar iyi oluyor