Yasanixxx Kızım 8 gün sonra 6 aylık olacak Hero baby kaşık mama aldık arada veriyorum ek gıda zamanında kullanılırmıs kullanan varmı kullanmaya devam etmelimiyim….
Mom087 Yasanixxx valla ben ikizlerime kullaniyorum canım bazen kasikla bazen biberon şeklinde yapıp veriyorum canları isterse yiyolar ilk iki cocugumdada kullandım bı sıkıntı yaşamadım yeğenime baktım onda da kullandım hiç birşey olmadı🙃