Papatyaninannesii Kızlar 2. Ayda agulsr cığlıklar basladık 4. Aya girdik agular gitti konusyorum yok etrafı izliyor vs ve benle konusurken sadece gülümsüyor arada çığlıklar atıyor sadece normal mi basına gelen var mı
Gulsenck Papatyaninannesii normal canım iki hafta sonra falan tekrar başlar artık iyice etrafa odaklı bi süre sonra sessiz harfleri çıkarmaya uğraşacak bizde öyle oldu sorun yok yani
merikmom Papatyaninannesii evet bu çok normal bize doktorumuz 4. Ay muayenemizde bu cümleyi kurmuştu agular azalacak çünkü dışarda dikkatini çeken çok fazla şey olacak dikkati etrafa yönelecek demişti cidden öyle oldu