Pazar günü doğumgünü var kızımın. Normalde oturduğumuz sitenin bahçesinde kuzenlerini çağırıp bi kutlama yapacaktık ama eşimin dedesi vefat etti hoş olmayacak hal böyleyken kutlama yapmak🤷🏻♀️ O yüzden pazar günü kahvaltı sonrası bi küçük pasta alıp hediyesini verip gönlünü yapcaz artık miniğimin🥺 zaten isyan ediyodu yasak var kimse gelemicek doğumgünüme diye artık pazar günü nasıl canımıza olur bilemiyorum😩