Oğlum bir yaşında ek gıda da zaten çok kötüyüz zorla yediriyordum şimdi yeni hastalıktan çıktı iştahı iyice kapandı resmen soldu bebeğim Allahım bebekler hasta olmasın ☹️ Hiçbişi yemiyor mama ya güveniyordum onu da içmiyor artık tüm gün aç ne yapıp yedircem bu çocuğa ben sinirlerim bozuluyor çok zayıfladı doktoruna sordum daha hastalık tam geçmedi dedi ama yemiyor ki nütrigen üzüm şurubu önerdi kullanan anneler var mı faydasını gören?