htceee98 Kola yapılan aşı kabuk bağlamış birazda kızarmıs gibi normal mi bide ordan sıvı gelmiş bir kere farkettim iltihap mi acaba
Cherryblossom htceee98 verem asisini diyorsunuz heralde. Cok normal daha aylarca oyle kızarıp sisecek🍀
Gamzeburkan htceee98 2. Ay asisi yaklaşık 4.ay gibi kızarmaya başlıyor normal ellememek gerekiyor bizimki çok şişmemişti sadece kızardı
Minikkusunannesi-1 htceee98 çok normal benm kızımında kızarıp şişmişti balon gibi doktora götürdüm normal içinden iltihap akabilir korkma tekrarlayabilirde demişti
Mrngz htceee98 normal bızde aynılarını yasadık sısme kızar sıvı akması gayet normal elle mudahale etmeyın yeter demıstı doktorum
Cherryblossom htceee98 normal diye biliyorum ama fazla şişer fazla akıntı olursa bi danısın doktora iltihaplı gibi oluyor içi. Oraya krem lif vs bisi sürmeyin🙏
htceee98 Gamzeburkan kiziminki de kızarık şişme yok sadece kabuk bağlamış bide dün zıbının koluna az akmış gibi geldi acaba birşey olur mu şuan 5.5 aylıgiz
Gamzeburkan htceee98 yok olası bir durum diye biliyorum endişe etmeyin araştırın çok daha kötüleri vardır ellemeyin zamanla geçecektir