34322 Arkadaşlar merhaba bebeğim 1 aylık dün geceden beri ıkınıyor kızarıyor ama kakasını yapamıyor ne yapmaliyim böyle durumla karşılaşan varsa yardımcı olabilir mi??
Merve1203 34322 benim bebeğim 3 aylık. 1.aya girdikten sonra kakasını yapmamaya başladı. Anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal dedi doktor. Bizim kide hafta da bir on günde bir yapıyor. Ikınması gazla ilgili olabilir
AsyaDuaOz @34322 1çay kaşığı hakiki zeytinyağı verip, bacaklarını bisiklet çevirir gibi yapıp karnına yarım ay masajı yapabilirsin iyi gelir. Zeytinyağı baya iyi geliyor ama doktorunada danış istersen
Begooo Sadece anne sütüyle besleniyorsa 10 güne kadar yapmaması normal. Gaz sancısı vardır belki de karnına masaj yapın, bacaklarını ileri geri hareket ettirin belki faydası olur.