Guzelkizim1 9 aylik kızım bir şey istediginde sesi kisilana kadar çığlık atiyo bagiriyo bizde evde bağırmıyoruz neden oluyo ne yapmam gerek tepki vermesem bağlantı sorunu olur Nasıl davranmam gerek
Hismom Guzelkizim1 tek bildiğim Çığlık aldığında istediği şeyi vermemeniz bir kez verseniz bile demekkicılık işe yarıyor diye düşünüyor muş çocuklar o yüzden kafasını dağıtmadı başka bir şey yönlendirmek gerekiyor
Nohutannesi Guzelkizim1 9,5 aylık bizimde sürekli ağlama nöbetlerimiz oluyor. Göz yaşlarıyla ağlıyor. Gel buraya desem ağlıyor , giydiriyorum ağlıyor ,soyuyorum ağlıyor bir iki gündür her şeye ağlıyor 🤦♀️