Edanazile nasıl oldu anlatır mısınız sanırım benim de öyle oldu ve gitmedim dr a ben, bitti gibiydi akıntı şeklindeydi sonra birden yoğun bi şekilde kanamam oldu ve adet olurkenki çektiğim sancı girdi birden karnıma ve 30. günde oldu bunlar 30a gelene kadar bitti sanmıştım benim kanamamı