Ozgefath44 Merhaba herkese kızım 1 ay 25 günlük geceleri her zamanki gibi 2 saatte 1 saatte bir emziriyprum ama bana biraz araları uzat diyorlar sizce ne yapmalıyım
ikizbabymom Ozgefath44 evet uzat canım ben pre doğum yaptım ona rağmen hastanede 3 saatte 1 besletiyolardı bize
Ogulcan Ozgefath44 canım artık uyanmasını bekle uyku kalitesi düşmesin ve gece gündüz kavramını anlıyorlar acıkınca uyanır zaten
Ozgefath44 ikizbabymom kendisi kalktığı zaman 3 saat hep bende çok acıkır bişey olur korkusuyla acemi annelik hep kendim kaldırıp emziriyprum ☺️☺️😚
Nesrincente Ozgefath44 bence kaldırmayın artık uyanıyormus zaten ben 40 50 gunden sonra akısına bırakmştm
ikizbabymom Ozgefath44 artık uyandırmana gerek yok ki😊eğer uyandırırsan alışkanlığa dönüşür bi kaç ay sonra bebeğim saat başı uyanıyo diye post açarsın🤪🤣🤣
Ftmasanli Ozgefath44 bebek istediğinde verin sürekli emzirin diyenlere aldrış etmeyin bebek emerse emzrin fazla emzirmekte reflüye neden olabilir
Ozgefath44 Ftmasanli sormayın ya bi ara bana bi tanıdığımız 20 dakika da bir emdir diyordu ben diyordum herhalde bu yanlış anlıyor hani 2 saate bir 20 dakika falan mı yok 20 dakika da bir emdir hep böyle bişey mi olur 😂😂
Eminehalil Benım oğlum 2 aylık 3 gunluk bazen uyanca emzırıyorum bazen ben uyartıyorum gecen gun hıc uyanmadı dokunmadım
Evelynn Ozgefath44 40 ı bitti ise çok fazla müdahale etme. Yani 40 dan kastım sarılık tehlikelisi tamamen geçti ise. Ben oglumu hiç ellemezdim 3 3.5 saate kendi kalkardı.
Ozgefath44 Evelynn çok sükür canım 40 lı ilken sarılığı çok az da olsa atlattık çok şükür kilosu falan herşeyi yerinde doktoru dedi ☺️
Begooo Ozgefath44 yarı kırkı çıktıktan sonra uyandırmadım kendisi ne zaman uyanırsa öyle emzirdim acıkınca uyanır artık sonra bu alışkanlık oluyor ilerde sıkıntı yaşarsınız.
Ogulcan Ozgefath44 kilosu iyi sarılığı yoksa olmaz canım ben erken doğum yaptım sarığımız çöktü 1.5 aylık olunca sarığımız da olmadığı için doktorumuz uyandırmayın dedi mışıl mışıl uyusun canım
Ftmasanli Ozgefath44 öyle öyle bnde doğum yaptım bnada dediler sonra araştırıp öğrenince ne kadar zararlı olduğunu öğrendim herşeyin fazlası zarar hele ki bebekller için canı isteyince emziriyorum