Doğum yapalı 9 ay oldu eridim bittim resmen tabi herkesin bünyesine göre değişiyo hiç bişey yapmadım doğuma 80 kilo girdim şuan 55 olmuşum emzirmek beni zayıflattı ve ben sürekli hareket halindeyim birazda titizim o yüzden hiç işim bitmiyo 😬 sizdende gider inşallah ama daha yenisin telaş yapma