Alp321 kolik bir bebegim var 2.30da yattim 4te uyandik şuan ayağımda sallıyorum uyusun diye bir umut 9 gibi büyük kizim kalkar ben zombi gibi dolaşırım artık ortalıkta kızlar gerçekten kendimi bazen cok caresiz hissediyorum 3 saat arakiksiz ağlıyor o ağladıkça içim parçalanıyor 😥 gaz sancisina bie çözüm bulamadik 6 aylik olduk gic birsey ise yaramıyor