Gizen geçti çok şükür. Aynı sorunu yaşıyorsanız hiç korkmayın benm 1 aya yakın sürmüştü anstezi doktoruyla görüşmüştük biz yan etki olduğunu ve geçeceğini söylemişti öyle içim rahatladı zaten sonrasında da kendi kendine geçti. Benim uğultu artı çınlama vardı.