Bulutunannesi01 Merhaba güzel anneler doğum yapalı 4 ay oldu hala regldan haber yok sizler kaçıncı ayda regl oldunuz??
DorukArasMomss Hacer_0393 ne alaka bende emziriyprum ama adet de görüyorum 3.ayda başladım emzirmeyen erken emziren geç başlar diye bir durum mu var
Annepandaa Hacer_0393 bende emziriyorum 45. Gün adet oldum. Bence onunla pek alakası yok. Bi kaç ay olunmuyor diye duymuştum sevinmiştim ama malesef.