Bebeğim 8 aylık üst ve alt olmak üzere toplam dört dişi çıktı . Dişlerini birbirine sürekli sürtüyor ve cıtır cıtır ses geliyor . İnternetten baktım reflü stres bagırsaklarda sorun gibi şeyler yazıyor . Aranız da yaşayan ya da bu durum için doktora götüreniniz var mı ? Yada önerebileceginiz birsey 😔