Kizlar selam, 4 aylik bebegimin uykusunu duzene sokabilmek adina bir cok sey denedim nitekim basarili olamadim. Artik yatirmadan yikamiyorum
cunku uykusu iyice aciliyor. Neyse aksam 8de odaya goturuyorum odayi karartiyorum vs emzirme fasli basliyor ve son bulmuyor. Kucagimda uyuyakaliyor tekrar uyanip emmeye devam ediyor. Besigine koyuyorum 1 dk icinde veya koyarken uyanip meme araniyor. Emip emip kusuyor. Emzik almiyor kendini kasiyor. Aldigim an sanki saatlerce emmemis gibi emiyor. Iyice dalmasini bekleyip besigine koyuyorum yine uyaniyor bazen gece uykusuna gecmesi 3u buluyor. Kendimi cok caresiz hissediyorum. Salincakta uyutmayi denedim o da ise yaramadi. Yani artik denemedigim cok az sayida sey kalmistir. Her turlu yoruma acigim tesekkurler okudugunuz icin
Ekleme: Besigine tshirtumu de koydum o da olmadi. Zaten besigi yatagimin hemen dibinde kokumu aliyordur diye dusunuyorum