Angel35 Kızlar merhaba kızım 2 aylık oldu ve neredeyse tüm kıyafetleri küçüldü biz tekstilciyiz o yüzden çok fazla kıyafeti vardı kızımın çoğu ihracat ürünü organik çoğunu giydiremedim bile almak isteyen olursa burdan resim yükleyebilirim
eceunverkanra Angel35 Merhaba annemiz🌸 Ürünlerin görsellerini buraya yüklemenizi rica edebilir miyiz? Bir de il etiketi eklemek için soruyorum hangi ildesiniz? ☺️
Angel35 eceunverkanra https://imgyukle.com/i/OMQOtb https://imgyukle.com/i/OMQXVs https://imgyukle.com/i/OMQLCG https://imgyukle.com/i/OMQNsS https://imgyukle.com/i/OMQa6f https://imgyukle.com/i/OMQcjQ https://imgyukle.com/i/OMQgUt https://imgyukle.com/i/OMQhdc https://imgyukle.com/i/OMQBve https://imgyukle.com/i/OMQsYR https://imgyukle.com/i/OMQp9N https://imgyukle.com/i/OMQGSP https://imgyukle.com/i/OMQmsq
Angel35 Yagmur3883 hepsi 300 lira olur hepsi markalı üründür ve yeni gibi içlerinden giyilmeyenler var ihracat ürünüdür
Angelius Çok güzel ürünler hep arayıpta bulamadıklarım büyük beden olsalar alırdım bizim kız 9 aylık oldu postunuz üstte kalsın