Arkadaşlar merhaba oğlum 18 aylık. 13 aylıkken doktor kontrolüne gittiğimizde artık pastörize süt verebileceğimizi söylemişti . Biz 15 aylık falan olunca sadece gece uyandığında 2 kez ya da gündüz yemek hiç yemezse 1 kez olmak üzere toplam 3. Kez veriyorum 150cc kadar . Sorum şu nette şans eseri okudum . İnek sütü otizme yol açabiliyomuş . Böyle bi bilgiyle ilk kez karşılaştım ve kafam karıştı . Siz bebeklerinize inek sütü veriyormusunuz ?