Arkadaşlar merhaba kızım 2 yaşında bugün tuvalete alıştırmak istedim sabah 10dan akşam 8e kadar hiç bezini takmadım fisher price konuşan tuvaleti var onda alışsın istedim ama 1 kere bile ona yapmadı😝 10 kere halıya yaptı çişinide kakasını da bende ilk günün günahı olmaz diyerek bezi geri takmadım ama akşam 8 gibi uyudu bende gece 2 3 kere uyandırır yaptırırım diye düşünürken 10 gibi kontrol amaçlı bakayım dedim tam 3 kere yapmış yatağına sonra ben altındaki çarşafları alayım derken uyandı üzerini değiştim vs bir daha da uyumadı sonra bende bezini geri taktım ama iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum amacım bezi bir kere çıkarıp bir daha takmamaktı ama başaramadım malesef bu konuda bana yardımcı olabilecek biri var mı acaba aranızda sizce bi süre böyle gündüz bezini takmasam gece taksam bi süre sonra gece de kuru kalır mı tutmayı öğrenir mi çok uzun oldu hakkınızı helal edin nolur simdiden çok teşekkürler güzel anneler Allah hepimize bu süreçte yardım etsin😝🙏🏻🙏🏻