nurelem benim kızımda 11 aylık eşime sakince seslensem bile korkuyor. Bi ara elektrik süpürgesinden çok korkuyordu. Süpürgeyi ona açtığımda gülerek anlattım, sesini kapatıp süpürgeye dokunmasını falan sağladım şükür artık alıştı çok büyük tepki vermiyor. Ama yeni farklı bişey olsa yğksek bi ses duysa çok ağlıyor ve sakinleştirmek zor oluyor. Bende çok üzülüyorum