Kızlar merhaba. Oğlum bugün tam 11 aylık oldu. Geçen ay ishal oldu günde 8-10 arası sürekli kaka yaptı. Doktoruna götürdük gaita testin de lökositler çıktı. Doktorumuz bağırsak enfeksiyonu var dedi ilaçlar kullandık. 1 hafta düzeldi tekrar başladı. Bigün sadece 15 kere kaka yaptı. Serum taktılar sonra düzeldi. Bi iki gün sonra bi baktık 2 dişi birden patlamış. Şimdi dişleri uzadılar. Fakat şuan yine ishal oldu. Bugün de bezini çok değiştirdim. Kafası da sıcak ateşi 37.buçuk 38 oluyor arada. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. Acaba diştenmidir yoksa doktora götürmem gerekir mi çok kararsızım. Canı yansın boş yere ilaç kullansın istemiyorum ama böyle de çok zor. İştahı da az emmiyor zaten devam sütü veriyoruz. Başına gelen varmı 😢