Merhaba hanımlar emzirirken low carb diyet veya ketojenik diyet yapan arkadaşlar var mı ben beş gün yaptım üç kilo verdim karın sisligim indi ama bu diyette meyve yasak olduğu için çok zorlandım bıraktım yeniden başlamak istiyorum. Yapanlar ne kadar sürede kaç kilo verdi