___1Prensannesi___ Emzirirken yapan varmı ? Bir zarari varmı sizce ben de yaptırmayı düşünüyorum bebeğim biraz daha büyüyünce
Nefeshiramm ___1Prensannesi___ kaç aylık şuan bence bekle çünkü çok zor onu yaptırırken ben bile iki gün boğazım yanıyordu ve kulağıma filan değen yerleri hep yara olmuştu
Oyku123 ___1Prensannesi___ ben yaptirdim 1 sene once emzirken kesinlikle yapilmiyor demisti bana yapan kişi 2 kez sordu bebegin varmi hamilemisin diye
___1Prensannesi___ Nefeshiramm ugrasamiyorum sacinla canım kendim de yapabilirim aslında çok kararsız kaldım ya deriye çok temas etmiyor fakat yine de endişelendim
Taze1mom ___1Prensannesi___ brezilyq fönü yasaklandı keratin bakım yapılıyor şu an bebeüim 9 aylıkken yaptırıdm ben 1 ay anca düz kaldı saçlarım kıvırcık bir yapısı var çabuk eski haline döndü