Piremsesin_annesi Merhabalar kızım 14 aylık doğar doğmaz hastanede işitme testi yaptılar testi geçti normal dediler ama şimdi sanki duymuyor bizi sesleniyoruz bakmıyo hala konuşmadı seslere tepki vermiyo ama işitme testi normal dendi anlamadık başına böyle bi olay gelen varmı eşimle korkmaya başladık kulaklarında bi sıkıntısı mı var acaba diye lütfen benide bilgilendirirmisiniz😔😔
okuyananne222 Piremsesin_annesi tencere kapağı vs düşse dahi mi bakmaz. Yahut sevdiği bir şeyi söylesenizde mi bakmıyor misal ben bebeğime bazen seslendiğimde dönmez bana, ilgilenmez vs ancak omega 3 - D vitamini dediğimde onların oldugu yere döner bi şey yere düşsün yahut kapı tıklatayım hemen bakar. Denediniz mi bu tip sesleri
Ygz Piremsesin_annesi babası veya sevdiği biri geldiğinde kapı ziline basılınca koşş baban geldi deseniz tepki vermiyormu? Kontrole götürün mutlaka
yigidonunanasii Müziğe felan tepki vermiyormu tv izliyormu ? üstte kalsın insallah bir sorun yoktur 🤲🏽
Piremsesin_annesi Televizyon izliyo ama öyle dans etmiyo müzikte yani işitme testi normal deniyo ama anlamadık sonradan sıkıntı olurmu işitmeyle ilgili ateşide çıkmadı hiç yüksek derecede bilmiyorz
mucizelerin_annesi Piremsesin_annesi cnm işitme testi 2 kere yapılıyor büyüdükçe kulak değişimi olabiliyor işitme testine gitmesi gerek bence bir doktora danışın
Mevakemaleyna Piremsesin_annesi betaya sokun bence sabah erkene randevu al uyutma gece sabahlat betada en dogru sey cikar
Masalimk Kesinlikle ben anında doktora giderdim neden beklediniz ki içiniz rahat eder en azından her yer hastane
Mlk123 Çocuğunuz 14 aylık dediniz değil mi. Şimdiye kadar farketmediniz mi acaba, yaşını doldurmuş seslere tepki vermediğini şimdiye kadar farketmiş olmalıydınız. Sonradan mı oluştu acaba tepkisizlik . Önemli bişey değildir inşallah,
Mlk123 Konuşamamanın normal,benim kızımda yaşını doldurduktan sonra konuştu, ama seslere tepki vermemesi normal değil, doktor kontrolü şart
Mlk123 Piremsesin_annesi yani böyle ani seslerden ürkmüyormu. Kızım 5.5 aylık bugün metal kapak elinden fayansa düştü o sesten ürktü sıçradı yerinden. O tür seslerden hiç ürktüğü irkildiği olmadı mı çocuğunuzun. İnşallah önemli bir şey değildir. Allahım tüm çocukları korusun.
Mevakemaleyna Anne4 hani ilk bebekken sokiyoruz ya onun aynisi ama bunda bilgisayardan olcuyorlar ayni sekilde baglaniyor aletler kafasina kulaklik gecio once sag sonra sol kulaga dinletiliyor bizde dil gelisimi icin yaptirmistik 20db kadar duyuyor iki kulakta