Esra_hocaoglu evet çok az veriyorsunuz. Bebeğinizin kilosuna göre hesaplayıp vermeniz lazım. Biz şuan 3 aylığız kilomuza göre doktorumuz min 150 max 200 e kadar verebileceğimizi söyledi. 3. Ayından itibarende yemek yeme aralığını 4saate çıkarmamız gerektiğibi söyledi bu yüzden fazla veriyoruz. Doktorunuza danışın yada mama kaplarının yanında sağında veya solunda nasıl mama vermeniz gerekiyor kaç cc yazıyor ona göre ilerleyebilirsiniz. Sizin verdiğiniz mama miktarını biz 1,5 aylıkken içiyorduk canım