NnurK kaşıkla veya eds yapın. Eds de sonda da sürekli akış olmasın elinizle belli aralıklarla kesin. Ben 2 aydır yapıyorum. Zahmetli ama faydasını gördüm. Memeden de çekiyor. doğum kilosunu 1 ayda yakalayamayan bebeğim, fazla fazla kilo aldı. Bir de emzik kullanmayın. Bebeğinizi sağlıkla büyütün