Ne kadar bilmiş insanlarsınız siz ya,kız 19 yaşındayım diyor,küçük yaşta anne olmuş. Sanki ilk defa anne olduğumuzda hiç çaresiz hissetmemişiz,yanlış yapmamış gibi konuşmalar,akıl vermeler falan. Ki kızcağız daha lohusa. Pes artık ne bir kere ya,size ne kardeşim? Siz kimsiniz de bu konuda bu yaşta ki birini yargılıyorsunuz? Yalnızım diyor kız,benim yanımda annem olduğu halde yorgun düşüyorum. Yalnız olmak zaten zorken bu durumda çok daha zor. Olayın detayını bilmeden ki bilmek zorunda değiliz bilmiş bilmiş konuşmak ne demek? Size pes artık yahu!