Prensess_annesii İstanbul da oturan anneler İbb nin yenidoğan bebek bakım paketine başvuru yaptınız mi? Yaptıysanız ne zaman sonuçlandı ve neler getirdiler? Ben başvuru yaptım ama henüz bir dönüş olmadı merak ediyorum nasıl bir süreç ve nasıl destek sağlandığını
Pamuk_seker Prensess_annesii ben form doldurdum ertesi gün kapiya kadar getirdiler 2 yil önce icinde güzel şeyler vardi insallah hemen sonuçlanir
Prensess_annesii Pamuk_seker amin inşallah ama bu yeni başlatılan bir projeymis 4 aylık bez beşik bebeğin diğer temel ihtiyaclari da varmış oyuzden sordum size de bunları mi getirdiler acaba? Şu pandemi dönemin de ilaç gibi gelecek oyuzden merak ediyorum 😌
Pamuk_seker Prensess_annesii yok o şekilde degildi benimki Bir canta orta boy Icinde bez emzik 5lihastahane cikisi İslak mendil biberon tirnak makasi alt acma bezi vardi