Merhaba, izofixli, 360 dönen, yatış kademeli ve adac testlerini geçen oto koltuğu arıyorum. İki tane alacağım için fiyatı da uygun olmalı. 🤯 Bu kriterlerde kullandığınız ve memnun olduğunuz oto koltuğu var mı? Tavsiyelerinizi yazarsanız çok memnun olurum araştırmaktan beynim yandı artık🤯🤯🤯