Merhaba iyi geceler anneler doğum yapalı 8 ay oldu ama hamileyken de 4 aylık oldugumda bu sorunla karşılaştım hala bı çözüm bulamadım başına gelip sebebini bilen varmı ? Yani genelde uyurken oluyor bu sürekli gaz sesi ile uyanıyorum neden kaynaklı olabilir doğum yapınca geçer demiştim ama hala geçmedi başına gelen var mı ? Bu durumun geçmesi için neler önerirsiniz ??