Kızlar merhaba herkes anne olduğu için size sormak istedim malum cogumuz çocuklarla dışarıya çıkmayı yeni yeni deneyimliyor. Benim iki tane ufak çocuğum var biri 7 ay biri 2 buçuk yaş dışarı çıkmayı severim gezmeyi zaten çocukların daha çok ihtiyacı var büyük oğlum zaten dışarı çıkınca zabdedemiyorum çünkü herşeyden mahrum kaldı yavrucaklar. Sorum şu pazara,çarşıya AVM, market vs ikiz arabamla gidiyorum bazı zamanlar bazen de kanguru digeride elimde oluyor her zaman teyze amcalar vs aman iki çocukla çıkmıyor diyor çok utanıyorum eziliyorum ama çocuğu olan evde mi otursun 😂 yada karnıma mi sokayım😂 birde 2 taneyle çıkmış diyor ikiz arabasını görünce bende sinirleniyorum birini evde mi biraksaydim diyorum çocuklarım olmasa varya herkesle dişe diş kana kan kavga ederimde ileri gidemiyorum zaten kovit millet çok düşüncesiz acımasız. Çocuğu olmayan tuzu kuru derler ya rahat rahat geziyorlar cocuklulara hep bir laf aman araba çarptı aman gecemedim ne sabırsız anlayışsız milletimiz var ya 😓😓