Darkrosewater Yarın ilk doz menenjit aşısı (bexsero) yaptırıcaz ama ağızdan mı deri altı mı acaba sormak istedim. Bir de herhangi bir yan etkisi oldu mu?
Gin Darkrosewater deriden yapılıyor ve biraz ateş ve ağrı yapabiliyor. Önlem olarak calpolu evde hazır bulundurun. Aşıdan önce imkanınız olursa doktoruna da gösterim bebeğinizi🌸 şimdiden geçmiş olsun.
Uygarpinar Darkrosewater oğlum çok etkilendi en ağır atlattığı aşıydı yürüyemeyebilir 1 gün yani vurulan bacağına basmak istemeyebilir normal bi durum bir de her bebekte aynı etkiye sahip değildir kimi hiç hissetmemiş ama oğlum baya sancılı geçirci özellikle 2.dozu
Dzeyy Darkrosewater deriden yapılıyor bize doktorumuz şey demişti diğer aşılara göre ateş olsalığı bu aşıda biraz yüksek o yüzden ateş yükselmesni bekleme 6 saatte bir calpol ver demişti öyle yaptm çok şükür ateş olmadı
Bebisveannis Darkrosewater yazılanlara ek olarak aşı yeri beze gibi sertleşebilir normalmiş, korkmayın. Birkaç güne geçiyor 🌸
egg Benim bebeğimin de ateşi oldu ama 37yi geçmedi hiç bir de yaptırdıktan neredeyse 13 saat sonra çıktı ateşi 2 3 saat çıkmadı daha çıkmaz gibi düşünmeyin gece de mutlaka kontrol edin benim bebeğimin gece çıktı
Darkrosewater egg teşekkür ederim 😊 aşı olduğu zaman sürekli konrtol ediyorum öncekilerde pek ateşimiz olmadı ama ağır bir aşı olduğunu biliyorum menenjinitin ondan biraz korktum
Darkrosewater Uygarpinar geçmiş olsun inşallah hafif atlatırız dişlerden dolayı zaten huysuz geceleri zorluyor bu aralar 😞
Darkrosewater Dzeyy hemen veririm calpolu olmazsa dediğiniz gibi 6 saatte bir de veririm teşekkür ederim size de geçmiş olsun
egg Bebisveannis ben de bunu soracaktım doktoruma :) aşı yeri misket gibi içten peki nasıl geçermiş bir bilginiz var mı
Darkrosewater Bebisveannis teşekkürler 😊 6. Ay aşısında da bir bacağı beze gibi olmuştu bir kaç güne geçti umarım bunu da sancısız atlatırız
Darkrosewater O-123456 doktor bize 7-9-12 bexsero , 13te de nimenrix i vurdurmamız gerektiğini söyledi
egg Darkrosewater benim bebeğimin de sadece bexseroda aşısı oldu biz kendi aramızda eşimle yatmadan daha ateş olmaz herhalde ama yine de kontrol edelim dedik her saat kalktım baktım iyi ki öyle yapmışım biz olmaz herhalde diye düşündüğümüz için siz de düşünmeyin diye söylemek istedim :)
curly_mom Darkrosewater normaş bacaktam yapıldı aşı.. Gece ateşlendi oğlum, bizim başta aklımıza gelmedi aşıdan olabilceği, çok geç dank etti.. Ilık duş aldırdık, calpol verdik sabaha kadar toparladı 🙏🏼
MeteNaz Darkrosewater ya bizede öyle söyledi ama menenjit bulaşıcı bir hastalık ve geri dönüşü çok zor. 3. Ayında yaptıranlar var. Bende doktorumla konuşup 5. Aya çekmek istediğimi söylücem.