birkediannesi merhaba 14 aylık oğluma başladım ben de şuan 19,5 aylık. Ben önce kıyafetle sonra sadece bezle lazımlığa oturttum. O bana kakası gelince lszımlığı gösterince de bezsiz oturttum. yemeklerden yarım saat sonra uyku önceleri gibi rutin yapmıştım bu rutinlerde hep oturtmuştum. Tam 2 ay sürüyor öğrenmesi . Bu arada bizim azı ve köpek dişlerimiz çıkmaya başlarken diş ağrısından tuvaleti basa sardı hep. 2-3 hafta gerdiği döneminde geri gitti dişi patlatınca tekrar düzene soktu. Ben hiç bez bağlamadım çünkü dışarda hep söylüyor ve tutuyor. Sadece diş dönemleri evde söylemiyor o zamanlarda kendim götürüyorum sorun kalmıyor. Gece hala altına kaçırıyor. 4 ay boyunca gece 1 yada 2 defa çiş için kaldırıyordum yapıyordu son 1 bir aydın gece de kalkmak ve tuvalete oturmak istemiyor ben de bıraktım artık kendi kalkmadığı sürece kaldırmıyorum altına yaparsa da sabah hemen yıkıyorum. Baya uzun ve sabır isteyen bir süreç