Diş hekimi asistanı olarak söylüyorum ki gayet normal bı ağrı yasiyosunuz, iltihapli bölgeyle çok uğraştı doktorunuz bu uğraşmaya da sinirler tam alınmadı iltihabin azalması bekleniyor haftaya tamamen sinirler alındığı zaman belki bikac gün üzerine basınca hassasiyet olur sonrasinda kurtulur iyi tarafından düşünün dişiniz cekilmesin bu şekilde kurtulsun 😉 çok geçmiş olsun