Sevgili anneler sezaryenimin 9. Günümdeyim gaz çıkarırken ve dışkılama esnasında çok şiddetli ağrı oluyor makatımda ve beni ağlatıyor acıdan. Böyle bir durum yaşayan var mıdır? Normal midir bu kadar ağrı yaşamam? Çatlak ya da yırtık diyor belirtiye göre yarın doktora soracağım ama panik yaptım gece gece