melikeeomeer 😆😆😆 Senin için araştırdım, üşenmeden oku lütfen çok faydalı bilgiler buldum😊
“ Biogaia damla bağırsak florasını düzenleyen sıvı bir probiyotiktir. Halk arasında gaz giderici bir ilaç olarak anılır. Sezaryen ile doğan bebekler doğum yolundan alması gereken probiyotikten alamadığından doktorlar Biogaia damla kullanılmasını öneriyor. Sadece bebekler için kullanılır da denmez aslında Emziren annelere de öneriliyor. Bebeğe süt yolu ile geçtiğinden bu da bir yöntem olabiliyor. Son dönemde çoğu kişinin gaz sancısına da etkili olduğu konuşuluyor. Mide rahatsızlığı geçiren birçok insanın da imdadına yetişiyor. Biogaia damla son dönemde doktorların ve eczacıların oldukça güvenerek tavsiye ettikleri bir ürün oldu. Her 5 damla biogaia 100 milyon aktif lactobacillus kültürü içerir. Bir paketin içinde 100 adet bulunuyor bu da her paket 100 milyon bakteri içeriyor demektir. Bağırsak florasını düzene sokmak için bebek ve yetişkinlerde kullanılır. Bebekleri ağlatan gaz sancılarının son günlerdeki birebir çözümüdür. Bebeğin daha çabuk gaz çıkarmasına ve ağrılarının hafiflemesine yardımcı olur.”