Eliz34 Kusura bakmayın kızlar bir bakarsanız bir haftadır bebeğimin bezinde bazen öyle turuncu leke gibi Bişey görüyorum kan desem kırmızı değil öyle birde tişinde çok azalma olmuş neden olabilir eskiden bezini dolduruyordu şimdi günde iki defa falan yapıyor bu arada yeni 4 aylık olduk https://www.resimyukle.org/i/Knqtd
uykusuzMoMm Eliz34 susuz kalmıs sıvıyı az almıs bezın yeterli kadar ıslanmamasıda yeteri kdr doymuyor mu cnm 🥰
tari Benim oğlumda da 6. Aya kadar 20 günde bir oluyordu. Doktorumuz ürik asit kristalleri normal diyordu. Bir kez test yaptıralım dedi idrar. Bir şey çıkmadı. Başka bir doktor yetersiz sıvı alımı demişti
sntnblk Eliz34 yeteri kadar beslenememiş çiş azlığı da o yüzden o turuncu renkli idrar da sıvı az olduğu için
Mdogu Eliz34 doktor tavsiyesi ile her emzirmeden sonra yarım kahve fincanı verdim sonra kestim ve 6. Aya kadar vermedim.Gerekli su ihtiyacını karşılayamıyor demekki
AsyaninAnnesiiii Eliz34 bazı doktorlar verme diyor bazıları ise 1 çay kaşığı ver diyor susuz kaldıysa böbrek de filan birşey olmasın allah korusun birşey olmaz verin bi kaç çay kasigi su . Bebegim için 2 doktora gittik ikiside arada çay kaşığı ile ver dedi verdim ben su .
sntnblk Eliz34 okuduğum yazılarda öyle yazıyordu ama doymuyor mu konusunu kilo alımını takip ederek karar verilecek bir şey bence sağlık ocağıyla bir konuşun bu konuyu
Melmural @Eliz34 aynısı oldu bizede geçen hafta onlar kristal yetersiz beslenme yüzünden oluyor dedi doktorumuz
yunus_49 Eliz34 sık sık emzirin . Yeterince içince rengi düzelir . Az miktarda su verebilirsiniz . Kilo kaybeder yoksa