mthnzbyd doktor değilim, hemşireyim, taşlar da duruma bakılır, eğer çok acil değilse o zaman beklerler ameliyatla ama apandisit farklı, onun ameliyat ile alınması gerekebilir, durum ciddileşmesin diye.
sizin yapabileceğiniz en iyi şu anda devam hastanede kalmak, büyük ihtimal damar yolu üzerinden antibiyotik veriyorlardır, onu reddetmeyin, ama bebeğinizin mamaya geçmesi gerekebilir bir süre, ilaçların süte geçmesinden dolayı.