1ikizannesi Başlıkta da sorduğum gibi ikizlerim var ikiz arabası mı önerirsiniz kullanış açısından yoksa 2 tane tekli mi alsam ? Tecrübeli anneler sizin öneriniz nedir ?
Kadifemsii 1ikizannesi bence ikiz arabası. Tek tek alırsanız her daim yanınızda birinin olması gerek. Tek kaldığınızda yapamazsınız
ikizlerinannesi2985 1ikizannesi tek tek olursa tek başınıza çıkamazsınız. Ben ikili yan yana kullanıyorum, çok memnunum o şekilde🌸
DurikoMom 1ikizannesi Bence ikiz arabası alın bi araba gibi olanlardan. Çiftli yanyana olanları görüyorum kullanırken yolda zorlanıyolar. Ayrı ayrı alsanız bu sefer tek gitmeniz gereken yerde araba sıkıntı olabilir diye düşünüyorum
Ceyo İkiz annesiyim önlü arkalı olan bebek arabası kullanyrm memnunum ayrı ayrı alsydm esim surerkn bndede br araba olacakti ama ikili alinca en azdndn bri süre r kn dgeri dinlenblyo yada alisveristw ya bnde ya esimde kaliyo
ikizlerinannesi2985 1ikizannesi baby hope kullanıyorum, görseli de iletiyorum hatta. https://resimyukle.link/i/YIWtf diğer ikiz arabalarına göre biraz daha küçük olduğu için heryerden geçebiliyorum. 5 aydır bir sorun yaşamadım daha. Çok ağır bir araba da değil, tavsiye ederim