Öncelikle çok geçmiş olsun. Ben de doğumdan bir hafta sonra yakalandım. Çok şükür ilaç kullanmadan bebeğime de bana da bisey olmadan atlattık. Bebeğimi maskeli eldivenli emzirdim o süreçte hep ayrıydık. Sarımsak yuttum. Kekik çayı ve kekik yağı içtim bol bol. Sabahları limonlu ballı su tükettim. O şekilde çok hafif geçti bitti. Umarım sizde çok hafif bir sekilde atlatırsınız