Kızlar bebeğim 7 aylık olacak. Çeşit çeşit oyuncaklar, kitaplar, kartlar aldık, dikkatini çeksin diye. Ama onun tek yaptığı ağzına koymak. Bu sadece oyuncaklara ait bir huy da değil. Birinin elini tutsun onu bile ağzına götürüyor. Hiç bir şey bulamazsa kendi eli yine ağzında. Oturup onunla oynamaya çalışıyorum, sık sık uyarıyorum ağzına kattırmamaya çalışıyorum, ama durum hep bu. Bu yüzden de çevremde gören herkes acıkmış galiba diyip duruyor. Sorum şu; bu durum normal mi 7 aylık bir bebekte ve ne zaman bu bir şeyleri yiyip yalama huyunu bırakır. Ne zaman oyuncaklarla normal oyunlar oynar, en azından çıngırağı tuttuğunda yemek yerine sallar.🤦🏻♀️ Cidden çok yoruyor bu huyu. Yere bıraksam ağzını halıya sürüyor, inanın. 😪🥲